NB Kraljevska Tanja

GT 2024 Antalija

cydonia2

cementara2

mrkic2

Nakon Tuzle "UNIQA dnevna soba" posjetila Sarajevo


UNIQA osiguranje, osiguravajuća kuća broj 1. u osiguranju života u BiH je građanima Sarajeva predstavila "UNIQA dnevnu sobu", u kojoj se na nesvakidašnji i interaktivan način nastoji educirati građane o važnosti osiguranja života.

Uniqatz sa

Smještena unutar Sarajevo City Centra, UNIQA dnevna soba ugostila je sve zainteresovane građane koji su željeli saznati prednosti i koristi ove vrste investicije odnosno štednje, a posjetioci i naročito djeca imali su priliku družiti se sa Elvirom Lakovićem - Lakom, protagonistom UNIQA edukativnih video tutorijala. Jednostavne i zabavne video tutorijale pod nazivom "Laka priča o osiguranju" koji pojašnjavaju sve prednosti životnih osiguranja, pogledajte na sljedećim linkovima: U okviru edukativne kampanje o važnosti životnih osiguranja, "UNIQA dnevna soba" nakon Tuzle i Sarajeva bit će predstavljena i građanima Mostara (21. maja), Bihaća (28. maja), Zenica (4. juna) i Banje Luke (11. juna).

Šesta „Energa“ sa velikim brojem ino izlagača, Češka zemlja partner sajma


Program  “Energa 2016”, mjesto održavanja specijaliziranog sajma energetike i  konferencijsko-prezentacijskih sadržaja,  svoje šesto izdanje doživjet će u Tuzli u periodu od  7. do 9. juna/lipnja 2016. godine.

Energa

„Energa“ je mjesto susreta uglednih domaćih i inostranih kompanija i institucija, uključujući i diplomatska predstavništva, komorske sisteme i naučno istraživačke subjekte iz regije i više evropskih zemalja, koji svoja raznovrsna istraživačka i proizvodna ostvarenja, trendove i dostignuća moderne energetike, te različite oblike poslovne saradnje, prezentiraju stručno relevantnoj javnosti. Program „Energa“ , koji se s pravom svrstava među najznačajnije manifestacije u oblasti energetike u BiH i regiji i ove godine će okupiti blizu 120 izlagača iz regije, evropskih i azijskih zemalja, koji će se kroz kolektivne ili pojedinačne izlagačke prostore ili prezentacije predstaviti posjetiteljima ovogodišnje „Energe“. Organizatori ističu da je „Energa“ nakon pet godina postojanja izrasla u respektabilnu specijaliziranu poslovnu manifestaciju i jedan od najznačajnijih poslovnih događaja iz oblasti energije, industrije i rudarstva u regiji. Karakteristika ovogodišnje „Energe“ je veliki broj izlagača iz evropskih zemalja, među kojima su najbrojnije češke kompanije. Putem Amdasade Češke Republike u BiH, Cezh Trade-a - agencije za podsticanje trgovine pri Ministarstvu industrije i trgovine Češke Republike i partnerski firmi iz Srbije, na „Energi“ će se predstaviti 16 firmi iz te zemlje, a Češka je i zemlja partner na ovogodišnjem sajmu. U trodnevnom konferencijskom programu sajma, bit će obrađeno više panela vezanih za budućnost razvoja energetskog sektora BiH, te komercijalnih i inovacijskih prezentacija, koje će zasigurno privući veliku pažnju posjetitelja i izlagača. U sajamskom prostoru smještenom u SKPC Mejdan, ostao je manji dio slobodnih izlagačkih prostora, za koje organizatori do kraja naredne sedmice daju popuste i pogodnosti pravovremene prijave. „Energu 2016“ organizuje Tuzlanski sajam d.o.o. Tuzla pod pokroviteljstvom Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine i Ministarstva energije, industrije i rudarstva Federacije Bosne i Hercegovine. Partneri Sajma  su  Vanjsko/ Spoljno trgovinska Komora Bosne i Hercegovine i Privredna/ Gospodarska komora Federacije Bosne i Hercegovine.

PR tim Programa „Energa 2016“
16.5.2016. godine

"Sitan inventar i stalna sredstva u ImelBis-u"


S obzirom na značajan broj upita na teme Stalna sredstva i Sitan inventar, u firmi "Imel" Lukavac, odlučili su da organizuju još jednu radionicu na tu temu. Broj mjesta je ograničen!

ImelINventar

Edukativna kampanja UNIQA osiguranja: Misli osiguraj danas svoje bolje sutra


Osiguravajuća kuća UNIQA, lider u osiguranju života u BiH, imajući u vidu potrebe za životnim osiguranjima koja nisu stvar prestiža već istinske potrebe, ove godine provodi edukacijsku kampanju, prvu ove vrste na našim prostorima. Sadržajno bogata edukativna kampanja na jednostavan i lak način približit će građanima koncept životnih osiguranja koja su savremen, globalni trend te način osiguranja budućnosti, ali i štednje.

Uniqaedukativna

"Svjesni smo percepcije stanovništva kada su životna osiguranja u pitanju. U generalnom nedostatku edukacije o značaju osiguranja života, opšte mišljenje o istom je nažalost nedovoljno i potpuno iskrivljeno. Mi smo odlučili kao lider u osiguranja zivota u BiH to promijeniti i biti prvi koji će javnosti ponuditi jednostavna i zabavna objašnjenja, uključujući sve koristi i prednosti ove vrste investicije koja je iznimno značajna za budućnost svakog pojedinca. Zato UNIQA ove godine svoj trud i napore ulaže u jedan novi, svjež koncept, koji će nadamo se razbiti predrasude o životnom osiguranju kao nedostižnom za građane prosječnih primanja, jednim lijepim pozivom koji glasi 'Misli osiguraj danas svoje bolje sutra. Misli UNIQA'", istakla je za klix.ba Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja. Bitan dio ove edukativne kampanje donosi dozu humora, jer u narednom periodu građanima naše zemlje UNIQA nudi simpatične video tutorijale pod nazivom "Laka priča o osiguranju", koje će javnost pamtiti ne samo po veoma jednostavnim objašnjenjima svih prednosti životnih osiguranja, već i po pjevljivoj izvedbi jedne od najpoznatijih i najomiljenijih zvijezda u BiH. Istovremeno, širom naše zemlje bit će organizovana zabavna subotnja druženja u "UNIQA dnevnoj sobi", gdje će posjetiocima na jednostavan i humorističan način životno osiguranje biti predstavljeno u svom pravom svjetlu. Tu će se građani moći upoznati sa činjenicom da uz male mjesečne iznose čine veliku stvar za vlastitu i budućnost svoje porodice, ali i dobiti odgovore na sva druga pitanja. Bogat program ovih dešavanja sigurno će zabaviti sve koji se budu družili sa UNIQA-om, a dodatnu zabavu nudi i kviz na UNIQA Facebook stranici, koji na do sada neviđen način pojašnjava osnovnu osiguravajuću terminologiju. "UNIQA dnevna soba" proteklog je vikenda ugostila građane Tuzle, dok se građanima Sarajeva raduje 14.05. u Sarajevo City Centru, građanima Mostara 21.05. u Meppas Mallu, građanima Bihaća 28.05. u tržnom centru WISA - Konzum, Zeničanima 04.06. u centru Džananović, te Banjalučanima 11.06. u prostorijama Konzum Family Centra. Iako simpatična, zabavna i jednostavna, ova edukacijska kampanja UNIQA osiguranja ima sasvim ozbiljnu poruku, a to je da bezbrižna budućnost nije stvar prestiža, već isključivo vaše odluke.

 

Uniqa "Vital" proizvodi

 

Uniqa proizvodi zdravstvenog osiguranja.Opširnije klikom na sliku...

UniqaVital

grin

  balic dec 2022

NBgooglepay

 mamamia

lovic juli 2022 

golden jan 2021 2

 piemonte1

SajamCokKAf baner

emma

 

 

 

 

Volim Tuzlu na Facebooku