FIA je nakon završetka provjera svih bolida objavila kako su Charles Leclerc i Pierre Gasly diskvalificirani s VN Kine zbog toga što je težina njihovih bolida bila manje od dopuštene.
Lewis Hamilton je diskvalifiran jer je na njegovom bolidu pločica na stražnjem dijelu podnice njegovog bolida bila potrošena više od dopuštenog te je time prekršen pravilnik.
Po završetku utrke u Šangaju, Charles Leclerc, Pierre Gasly i predstavnici timova pozvani su kod sudaca zbog kršenja članka 4.1 tehničkog pravilnika, članka koji se tiče težine bolida.
Leclercov bolid težio je nakon utrke točno 800 kilograma, što je na granici koju propisuje pravilnik. Budući da je tijekom cijele utrke imao oštećeno prednje krilo, na vaganju je dodana ona otkinuta bočna stranica te je vaga pokazala 800,5 kilograma. Međutim, kad su iz Ferrarija izvučene otprilike dvije litre goriva, u skladu s procedurom, težina bolida iznosila je 799 kilograma, što je protivno pravilima.
Bolid Alpinea također je imao 800 kilograma prilikom inicijalnog vaganja, no nakon istog postupka s izvlačenjem goriva, težina bolida bila je 799 kilograma. Zbog toga su i Leclerc i Gasly diskvalificirani.
Lewis Hamilton diskvalificiran je s VN Kine nakon što je utvrđeno da je stražnji klizni blok na njegovom Ferrariju ispod minimalne debljine propisane tehničkim propisima, što znači da su oba vozača Ferrarijevog tima izgubila svoje rezultate. Pravila propisuju da je minimalna debljina tog dijela devet milimetara, dok je na Hamiltonovom bolidu nakon utrka bila debljine od 8,5 do 8,6 milimetara.
Diskvalifikacijom Leclerca i Hamiltona, koji su utrku završili na petom i šestom mjestu, Esteban Ocon iz Haasa promoviran je na petu poziciju, Mercedesov Kimi Antonelli na šestu, Alexander Albon iz Williamsa na sedmu, a Oliver Bearman iz Haasa na osmu. Lance Stroll za Aston Martin i Carlos Sainz za Williams postali su novi osvajači bodova, pomaknuvši se na deveto i deseto mjesto u konačnom poretku utrke.
23.3.2025. godine