Uskoro nova dionica magistralne ceste Šićki Brod – Đurđevik


U Plavoj Sali BKC-a danas je upriličena prezentacija projekta izgradnje magistralne ceste M-18 Šićki Brod - Sarajevo, dionica Šićki Brod – Đurđevik. Domaćin prezentacije bila je Vlada Tuzlanskog kantona, a prema riječima premijera Kantona Denijala Tulumovića, „za navedeni projekat na inicijativu Vlade i Skupštine Tuzlanskog kantona, od Vlade Federacije BiH je već osigurano 40 miliona KM, dok se ostatak potrebnih sredstava može osigurati i iz kreditnih sredstava. Tim kreditima ne bi bio zadužen Tuzlanski kanton, nego bi se krediti vraćali iz sredstva koji se već prikupljaju po osnovu akciza na gorivo. Sve navedeno su konkretni pokazatelji da se radi o ozbiljnom projektu čiji je glavni cilj saobraćajna deblokada Tuzlanskog kantona".

Prezentacija Sicki Brod Djurdjevik


Ukupna sredstva potrebna za izgradnju dionice magistralne ceste M-18 na Šički Brod – Đurđevik) iznose oko 146 miliona KM.
„Ovo je prva od etapa ukupnog projekta rekonstrukcije puta Tuzla – Sarajevo. Ova dionica ići će savim novom trasom i to je kompletno nova cesta, a od Đurđevika do Kladnja planirano je da se radi rekonstrukcija i modernizacija postojeće ceste sa dodatnom trećom trakom. Dužina dionice Šićki Brod – Đurđevik je oko 17 km i ona je podijeljena na tri lota. Današnja prezentacija je upravo prilika gdje su se okupili predstavnici svih relevantnih institucija i nivoa vlasti kako bi smo što prije rješavali sve probleme s kojima se budemo susretali prilikom realizacije ovog projekta", kazao je ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK Edin Buševac.
Uzimajući u obzir stanje postojeće dionice magistralne ceste M-18 Tuzla – Kladanj, njena rekonstrukcija i sanacija ne bi postigli potreban efekat, s obzirom na činjenicu da su elementi postojeće trase takvi da onemogućavaju značajno unapređenje i poboljšanje njenog stanja. Svjedoci smo da na pojedinim dionicama, gdje magistralna cesta prolazi kroz Živinice i Kladanj, i spoj sa petljom Šićki Brod, dolazi do značajnog smanjena protoka saobraćaja, zbog prevelike gustine saobraćaja i to ne samo u vršnim satima. Zbog svega navedenog odlučeno je da se krene u izgradnju nove dionice Šićki Brod – Đurđevik.
Osnovni cilj današnje prezentacije bio je da svim zainteresiranim stranama pruži osnovne informacije o samom projektu, te da se istaknu aktivnosti koje je potrebno da sprovedu nadležni organi/institucije u narednom periodu na svim nivoima, od lokalnog, kantonalnog do federalnog, sa ciljem ubrzavanja realizacije ovog kapitalnog projekta za Tuzlanski kanton i Bosnu i Hercegovinu u cjelini.
„Kada je u pitanju ova dionica treba istaći da se radi o jednoj od najprometnijih dionica magistralnih puteva u Federaciji BiH, i to je jedan od razloga zašto smo izabrali da se upravo odavdje krene sa rekonstrukcijom. Provedbom svih radova cilj nam je da računska brzina na magistralnoj cesti M-18 Tuzla-Sarajevo iznosi od 60 do 80 km/h zavisno od dionica. Time ćemo značajno smanjiti vrijeme putovanja između Tuzle i Sarajeva, te ostalih mjesta koja se povezuju ovom važnom cestovnom komunikacijom. Pored smanjenja vremena putovanja, povećat će se nivo usluge i stepen sigurnosti učesnika u saobraćaju", kazali su predstavnici JP „Ceste Federacije Bosne i Hercegovine", koji su zaduženi za realizaciju ovog projekta.
Izgradnjom dionice magistralne ceste M-18 Šićki Brod – Kladanj obezbijedit će se znatno poboljšanje stanja postojeće mreže cesta kojim se Tuzlanski kanton povezuje sa ostalim dijelovima Bosne i Hercegovine, te bi se omogućila brža i bolja veza Tuzlanskog kantona sa glavnim gradom Bosne i Hercegovine, te ostalim dijelovima BiH. Pored navedenog osigurale bi se velike mogućnosti za ubrzan razvoj Međunarodnog aerodroma Tuzla, te korištenje navedene zračne luke za potrebe šire populacije koja gravitira u i van projektnog područja magistralne ceste.

Prezentacija projekta izgradnje dionice magistralne ceste M18 Šićki Brod - Đurđevik, klikom na sliku gore...

  • Privredni razvoj TK

    • "Cydonia": Epiprostol kapsule – prirodni lijek za prostatu

        Šta su bolesti prostate:     Prostatitis označava raznorodnu skupinu poremećaja s nadražajnim ili opstrukcijskim smetnjama mokrenja uz bolove u međici.     Benigna hipertrofija prostate (BHP) je nemaligno...

    • Lukavac cement: Zašto biti dio Lukavac cementa?

      Lukavac cement: Zašto biti dio Lukavac cementa?Savremena tehnologija, dokazana stabilnost poslovanja i kontinuirano ulaganje i briga za zaposlene, faktori su koji privlače kvalitetne kadrove koji postaju dio Lukavac Cement porodice. Spajajući...

    • Lović&CO: Trapezni limovi

      Lović&CO: Trapezni limoviTrapezni limovi su izvanredan izbor za pokrivanje različitih vrsta objekata, bilo da se radi o malim montažnim garažama, skladištima ili vikendicama, ili pak većim obiteljskim kućama te poslovnim i...

    • Lović & Co. - prijem radnika

      Lović & Co. - prijem radnika- Kompanija Lović & Co. raspisuje konkurs za prijem na radna mjesta za više izvršilaca - Lović & Co. je kompanija osnovana 1976. godine. Bavimo se proizvodnjom krovnih trapeznih limova, limova u obliku...

    • IVF Centar Balić: Ispitajte svoju plodnost

      IVF Centar Balić: Ispitajte svoju plodnost- Dozvolite da vas pozovemo! - Ekspertni tim za liječenje neplodnosti i rizične trudnoće - Značaj psihološke podrške za parove koji prolaze process vantjelesne oplodnje Parovi koji prolaze imaju...

    • Privredna delegacija iz Poljske u Komori

      Privredna delegacija iz Poljske u Komori- Komoru posjetili predstavnici grupacije privrednika “Funduš Gornješleski” (Fundusz Górnośląski) - U okviru posjete privredne delegacije iz Poljske, grupacije privrednika “Funduš Gornješleski”, Tuzli i...

    << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

solana1

adriatic

centralno okt 2022

cydonia2

Banner Lukavac 180x112

izazovb

  kapija3

grad tuzla1 

vlada tk1

 

 

 

grin

  balic dec 2022

NBgooglepay

 mamamia

lovic juli 2022 

golden jan 2021 2

 piemonte1

SajamCokKAf baner

emma