Imel ima rješenje za vas!!!


Gubite previše vremena na zagubljene dokumente?|
Arhiva Vam je prevelika i loše organizovana?|
Trošite previše papira i tonera?|
I vi imate iste probleme?
Imamo rješenje za vas!
Document Management System je rješenje koje Vam pomaže u planiranju, organizovanju, upravljanju i praćenju dokumentacije i informacija uz uštedu vremena, prostora, kancelarijskog materijala a samim tim i novca.

  • DMS Vam daje vrijeme i novac

Uredski zaposlenici dnevno u prosjeku provedu više od dva sata u traženju dokumentacije. Na godišnjem nivou to su gotovo 63 radna dana.
Svaki izgubljeni dokument organizaciju prosječno košta između 500 i 750 KM.
Na pretraživanju elektronske dokumentacije provede se 7,5% ukupnog radnog vremena
Preko 50% poslovnog otpada čini papir.

ImelRjesenje

solana1

adriatic

centralno okt 2022

cydonia2

Banner Lukavac 180x112

izazovb

  kapija3

grad tuzla1 

vlada tk1

 

 

 

grin

  balic dec 2022

NBgooglepay

 mamamia

lovic juli 2022 

golden jan 2021 2

 piemonte1

SajamCokKAf baner

emma