Bećirović najpopularniji na Facebooku


-  Analiza objava predsjedničkih kandidata -

Statistika predsjednici


Društvene mreže su sve važnije u političkim kampanjama i kandidati sve više posvećuju pažnje ovom segmentu političke kampanje. Nakon što su svi kandidati za Predsjedništvo BiH predali svoje kandidature analizirali smo njihovu popularnost na najvećoj društvenoj mreži- facebook.
Predmet analize je bio podatak koliko građani zapravo reaguju na objave kandidata na facebooku, koliko komentarišu, lajkaju, dijele te objave. Odnosno koliko u prosjeku jedna objava kandidata ima reakcija od strane građana. Vremenski period ove analize jeste od raspisivanja izbora u maju mjesecu do predaje kandidatskih listi u julu mjesecu.
Iako veoma rijetko postavlja objave na facebook ubjedljivo najveći broj reakcija po objavi ima kandidat SDP-a Denis Bećirović, koji u prosjeku na svaku objavu na facebooku dobije 1.568 reakcija. Bećirović i Šepić su jedini kandidati čiji su facebook profili verifikovani od strane samog facebooka.
Na drugom mjestu je kandidat NSRzB Jerko Lijanović, koji ima 747 reakcije po svakoj objavi.
Kandidat Naše stranke Boriša Falatar objavljuje veliki broj objava na svojoj stranici, on je od maja mjeseca postavio 169 objava na svoju stranicu te je u prosjeku dobio 287 reakcija na te objave. Jedna od tih objava je izazvala burne reakcije javnosti nakon što je izašla fotografija sa isljednikom logora HZ Herceg Bosne, nakon čega je Falatar obrisao tu objavu.
Šefik Džaferović kandidat SDA, je profil na ovoj društvenoj mreži otvorio tek u ovoj godini, te na svoje objave u prosjeku dobije 252 reakcije od strane građana.
Nezavisni kandidat Mirsad Hadžikadić je svoje radno iskustvo stekao u Sjedinjenim američkim državama u kojima se veliki resursi ulažu u internet kampanju, te je sljedeći te primjere u ovoj analizi na petom mjestu sa 212 reakcija po objavi u prosjeku.
Željko Komšić kandidat DF-a za treći mandat u Predsjedništvu je tek na 6. mjestu u ovoj analizi, naime na objave Komšića u prosjeku reaguje 180 građana na ovoj društvenoj mreži.
Aktuelni član Predsjedništva BiH , Mladen Ivanić se nedavno odlučio otvoriti facebook stranicu gdje je čak napisao pismo građanima zašto je došao na ovu društvenu mrežu. Iako je stranica tek otvorena Ivanić u prosjeku na svoje objave dobije 148 reakcija građana.
Amer Jerlagić je još prošle godine objavio svoju kandidaturu i aktivno započeo promociju, međutim na njegove objave reaguje u prosjeku 142 osobe na facebooku.
Fahrudin Radončić je među zadnjima objavio svoju kandidaturu pa možda u tome leži razlog slabijeg broja reakcija na njegove objave u proteklim mjesecima, naime Radončić u prosjeku ima 121 reakciju na svoje objave na ovoj društvenoj mreži.
Senad Šepić kandidat nezavisnog bloka iako ima verifikovan profil, i objavio je ubjedljivo najveći broj objava na ovoj društvenoj mreži u protekla 2 mjeseca (214 objava) ima najlabiji prosjek reakcija građana na njegove objave, u prosjeku svega 75 osoba reaguje na objave Senada Šepića na ovoj društvenoj mreži.
Analizom facebook stranica i objava na tim stranicama kandidata za člana Predsjedništva BiH ustanvili smo da Dragan Čović i Milorad Dodik nemaju zvanične facebook stranice putem kojih komuniciraju sa građanima, a kandidatkinja Dijana Zelenika ispred HDZ 1990 nema zvaničnu facebook stranicu već privatni profil.
25.7.2018. godine
mojportal.ba

  • Zanimljivosti Scena

    • Upis u Školu violine

      Upis u Školu violineŠkola violine, koja je počela sa radom početkom 2017.g.u JU „Dom mladih“ Tuzla, a koju vodi profesorica Maja Imamović, ovih dana vrši upis novih članova. Kako bismo približili ovaj instrument...

    • Van Gogh 11. avgusta u "Vrtiću"

      Van Gogh 11. avgusta u Petnaesti rođendan Panonike i trideseti rođendan legendarne grupe VAN GOGH proslavljamo spektakularnim koncertom pod otvorenim nebom.Panonika | 11.08.2018. | Ljetna bašta ‘’Vrtić’’ | Subota od 21:00...

    • Festival craft piva u Tuzli i ove godine

      Festival craft piva u Tuzli i ove godineU okviru Džumbus DIYYF projekta, Tuzla Live udruženje organizuje i ove godine poseban događaj za sve ljubitelje zanatskog piva. Drugi put u Tuzli, CrafTZ Beer Fest (www.bitly.com/CrafTZ2018),okupit...

    • Džemming by Džumbus poziva muzičare i publiku na druženje, 4.8.

      Džemming by Džumbus poziva muzičare i publiku na druženje, 4.8.Nižu se ovogodišnji događaji Džumbus DIYYF festivala a i paralelno stvaraju nove ideje za što boljim i kreativnijim sadržajem koje čine ovogodišnju manifestaciju. Zasvirali biste instrument jer dugo...

    • Magic Factory završio snimanje filma o Mladenu Nediću trostrukom BiH Ironman-u

      Magic Factory završio snimanje filma o Mladenu Nediću trostrukom BiH Ironman-uEkipa Magic Factory proteklih pet dana boravila je na sjeveru Njemačke, tačnije u mjestu Lensahen gdje se održavalo Internacionalno prvenstvo u triatlonu. Razlog tome je snimanje dokumentarnog filma...

    • Bećirović najpopularniji na Facebooku

      Bećirović najpopularniji na Facebooku-  Analiza objava predsjedničkih kandidata - Društvene mreže su sve važnije u političkim kampanjama i kandidati sve više posvećuju pažnje ovom segmentu političke kampanje. Nakon što su svi kandidati za...

    << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

umel1

sporticus

vip

Banner Lukavac 180x112

kurkumin

komora

piemonte1

imel2

izazovb

 autor agencija4

grad na zrnu soli

beko

 pavic1

cydonia

golden juni 2018

 seif

tztk

ahmedic

nipex1

kapija3

grad tuzla1

vlada tk1