mrkic2

cydonia2

cementara2

 

Imel: Konkurs za popunu radnog mjesta

imellogo

 

Konkurs za prodavca tehničke robe

Zbog povećanja obima posla Imel d.o.o. Lukavac raspisuje konkurs za radno mjesto:

Prodavac tehničke robe (m/ž) – 1 kandidat

  • Opis posla:

Razvoj i unaprjeđenje maloprodaje i online prodaje
Upravljanje asortimanom proizvoda i zalihama
Planiranje prodajnih aktivnosti i prodajnih akcija
Kontinuirano praćenje i analiza tržišta
Rad sa kupcima i dobavljačima

  • Uslovi za radno mjesto:

SSS/VŠS/VSS;
Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima prodaje;
Dobre organizacijske, komunikacijske vještine i rad u timu;
Odgovornost i poštovanje zadatih rokova;
Vozačka dozvola B kategorije;
Dobro vladanje engleskim jezikom;

  • Neophodne vještine:

Poznavanje rada na računaru (Word, Excel, Outlook, Internet);
Afinitet za prodaju i usluživanje kupaca;
Izražena komunikativnost, prodajne i pregovaračke vještine

  • Nudimo:

Vrhunsko radno okruženje i timska podrška;
Obuku za rad i edukaciju tokom rada od strane iskusnih prodavaca;
Stimulativna primanja;
Mogućnost usavršavanja;
Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;

  • Svi kandidati svoj CV (Evropski format CV) trebaju poslati na adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. ili poštom na adresu:

IMEL d.o.o., Služba prodaje, Skendera Kulenovića bb, 75300 Lukavac, Bosna i Hercegovina
IMEL d.o.o. će na intervju u sjedište firme pozvati one koji uđu u uži izbor za posao.

Oglas ostaje otvoren do 30.09.2015 godine.

 

Bar kod 387 ne znači da je proizvod iz BiH, čitajte i deklaraciju


Koliko puta ste na policama trgovačkih centara u korup stavili proizvod sa bar kodom 387, a da pri tome i niste pogledali gdje je isti proizveden? Zlatko Mahić, tehnički savjetnik u Udruženju GS1 za poslovni portal Akta.ba kaže kako bar kod 387 ne znači da je proizvod iz Bosne i Hercegovine. Ono što je posebno važno znati pojašnjava Mahić jeste da je BiH od međunarodne organizacije dobila prefiks za označavanje proizvoda koje firme u BiH puštaju u promet. "Ovo znači da proizvod može biti proizveden u Kini, domaća firma ga uveze i pusti proizvod u promet sa bar kodom 387.

BarKod

Dakle, bar kod nije pouzdan znak da je artikal u trgovinama i proizveden u Bosni i Hercegovini. Prilikom kupovine treba obratiti pažnju na zemlju proizvođača", kaže Mahić, pojašnjavajući kako sa druge strane postoje i firme iz drugih država za koje proizvodnju rade firme iz Bosne i Hercegovine i na proizvodu se nalazi bar kod druge države. U cijelom ovom spletu potrošači su ti koji su prevareni, a ono što je jako važno za svakog potrošača jeste da prilikom kupovine ima naviku čitanja deklaracije na kojoj piše gdje je artikal proizveden ili da u trgovinama potraži proizvode koji već nose zvjezdicu bh. proizvoda, odnosno logo Udruženja "Kupujmo i koristimo domaće", što je garant da je proizvod nastao u BiH.

akta.ba
14.8.2015. godine

Unis-Tok iz Kalesije pokreće novu proizvodnju i radna mjesta


Tvornica otkivaka i odbojno-vlačnih naprava Unis-Tok čiji su proizvodi otkivci za autoindustriju i proizvodi za šinska vozila je uspješan primjer bh. privatizacije. Osnovana je 1984. godine, u okviru sistema UNIS Sarajevo i već u prvim godinama rada afirmisala se kao vodeći proizvođač odbojno-vlačnih naprava na području jugoistočne Evrope. Unis-Tok zapošljava 220 radnika i proizvodi iz Kalesije se izvoz u Austriju, Njemačku, Srbiju, Crnu Goru, Francusku, Mađarsku, Italiju, Hrvatsku i Tursku. U razgovoru sa poslovni portal Akta.ba direktor Unis-Tok-a Mensur Hukić kaže kako u narednom periodu planiraju proširenje svog proizvodnog asortimana. "Riječ je o izradi pločastog namještaja, a novi proizvodni pogon koji se sastoji od dvije hale je u fazi rada i biće završen do kraja godine", kaže Hukić. Kako tržište za njihovim proizvodima ne može čekati privremenu su u pogonu za proizvodnju unutrašnje i vanjske stolarije odvojili dio za pločasti namještaj, ubacili mašine i počeli sa radom. Pločasti namještaj planiran je za izvozno tržište. Prve serije već su krenule, a do kraja godine kada se sve stvari polože po planiranom očekuju značajnije kapacitete. Otvaranjem novog pogona stvorena je i mogućnost za nova zapošljavanja, te u Unis-Tok -u kaže Hukić rade na prikupljanju kadrova. "U novom pogonu pločastog namještaja će raditi 30 ljudi, dok u cijeloj tvornici ove i naredne godine planiramo povećanje broja zaposlenih na 80", ističe Hukić. Osim proizvodnje pločastog namještaja, radit će i na proizvodnji briketa i povećanju mašinskih kapaciteta za 20 posto u postojećoj proizvodnji metaloprerade.

unistok

Ono što je jako bitno naglasiti za ovu kompaniju jeste da prema svim kupcima osiguravaju maksimalan nivo pouzdanosti, posebno u odnosu na kvalitet proizvoda i rokove isporuke. Također, posljednjih godina Unis-Tok se profilira i kao proizvođač, čija su specijalnost srednjevolumenski prstenovi, koji se ugrađuju u ležajeve za najveća vozila marki Mercedes, Volvo, Dajmler-Krajsler, Daf, Man... Tvornica posjeduje kovačke kapacitete projektovane za oko tri miliona otkivaka godišnje ili 7.600 tona godišnje prerade čelika, sa trendom stalnih ulaganja i povećanja kapaciteta. Svi proizvodni procesi strogo se kontrolišu po posebnim procedurama, usklađenim sa zahtjevima kupaca, kojima se pružaju maksimalne garancije kvaliteta proizvoda i kompletan logistički servis, uključujući i isporuku na željenu adresu. Sistem kvaliteta ove kompanije uspostavljen je po standardu ISO 9001:2000, a izvršena je i verifikacija po standardu VDA 6.1., s obzirom da se najveći dio proizvodnje realizuje za kupce iz koncerna SCHAEFFLER - FAG-LUK-INA, kod čije je članice FAG Austrija Unis-Tok i zvanično u statusu "A" dobavljač. Najznačajniji kupci: Schaeffler Berndorf (Austrija), FKL Temerin,  Autometal (Višegrad), Željeznice Bosna i Hercegovina, Željeznice Srbija..

akta.ba
13.8.2015. godine

Mostar i Široki Brijeg su i dalje najskuplji gradovi u FBiH


Mostar i Široki Brijeg su i dalje najskuplji gradovi u FBiH kada su u pitanju prehrambeni proizvodi i usluge, pokazuju analize Federalnog ministarstva trgovine za juni. Iako je vrlo teško uspoređivati prosječne cijene proizvoda i usluga, jer cijene variraju i po nekoliko maraka u pojedinim gradovima, ipak je najveći broj proizvoda najskuplji upravo u ova dva grada. Brašno je najskuplje u Širokom Brijegu gdje je cijena po kilogramu 1,4 KM, dok je u Tuzli dvostruko jeftinije i iznosi 0,70 KM po kilogramu.

trgovina2

Najskuplju rižu jedu Mostarci, točnije cijena kilograma u gradu na Neretvi iznosi 5 KM, dok za kilogram iste namirnice u Orašju trebaju izdvojiti 1,8 KM. Lijekovi i pizza najskuplji su, također, u Mostaru. Za lijekove Ranibos, Ranistan, Ranital u Mostaru morate izdvojiti čak 7,5 po kutiji, dok ćete za istu dozu u Livnu i Goraždu izdvojiti 2,2 KM. Pizza, srednja, za jednu osobu u Mostaru košta 9,5 KM, Sarajevu 8,3, a u Širokom 8 KM. Najjeftinija pizza je u Zenici 5,1 KM. Zanimljivo je i da za gradski prijevoz najviše novca moraju izdvojiti upravo Mostarci gdje prosječna cijena karte iznosi 2,1 KM, dok je ista u Sarajevu 1,5 KM, a u Širokom Brijegu 1 KM. U Mostaru je cijena banana najviša u FBiH i iznosi 2,8 KM po kilogramu. Mostar prednjači i po cijenama frizerskih usluga, pranje poluduge kose s feniranjem iznosi 12 KM, kao i muško šišanje koje iznosi 7 KM. Skuplje se isfenirati i ošišati samo u Sarajevu. Da paradoks bude veći, Mostarci su vodeći i po cijenama pitke vode za kućanstvo za čiji m3 Mostarci plaćaju 1,2 KM, dok Širokobriježani i Sarajlije za to moraju izdvojiti 1,1 KM. Najjeftiniju vodu plaćaju Zeničani 0,5 KM po kubnom metru, piše Večernji list. Čokolada je najskuplja u Širokom gdje se za kilogram mora izdvojiti 18,1 KM, dok ista količina u Goraždu košta 12,4 KM.

trgovina

Dok su cijene električne energije u cijeloj Federaciji ujednačene, cijene ogrijevnog drva znatno varira. Pa je tako kubni metar najjeftinije nabaviti u Orašju gdje je potrebno izdvojiti 60 KM, dok je cijena iste količine u Mostaru 80 KM, gdje su drva i najskuplja u FBiH. Zanimljivo je i da je kuhinjska sol najskuplja u Sarajevu 1 KM za kg, slijedi Tuzla s cijenom od 0,9 KM za kg, gdje se usput rečeno sol proizvodi. Ista sol u Mostaru i Širokom košta 0,8 KM po kg. Šampon za kosu je najskuplji u gradu na Neretvi i za njega je potrebno izdvojiti 4,8 KM. Za ovaj proizvod najmanje moraju izdvojiti Širokobriježani 2,9 KM. Dječje pelene najskuplje su u Širokom 28,6 KM, a najjeftinije u Zenici 24,9 .

14.8.2015. godine

Cijene osnovnih životnih namirnica u BiH u laganom porastu


Cijene osnovnih životnih namirnica u BiH u posljednja tri mjeseca su u laganom porastu, a i trgovci su počeli da prave manja pakiranja određenih namirnica, po istoj cijeni, kako bi, na neki način, prikrili tiho poskupljenje. Tvrde ovo iz udruženja potrošača i iz Ureda ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH, alarmirajući da će na jesen situacija biti još teža, jer će, vjerovatno, doći do dodatnih poskupljenja. Ove podatke o rastu cijena potvrđuje i tabela Ministarstva trgovine FBiH, u kojoj su prikazane cijene osnovnih namirnica, pšenice i naftnih derivata u BiH, posebno u FBiH, posebno u RS. Iz ove tabele se vidi da je zabilježen lagani rast cijena u protekla tri mjeseca. Prema tim cijenama, primjera radi, brašno, hljeb, ulje i puter skuplji su u BiH nego u susjednoj Srbiji.

trgovina

Tako je prosječna cijena kilograma hljeba u FBiH 2,40 KM, u RS dvije, u Srbiji 1,80, a u Hrvatskoj 3,20 KM. Prosječna cijena brašna po kilogramu tipa 500 u FBiH košta 0,90 KM, u RS jednu KM, Srbiji 0,90 KM, a u Hrvatskoj 1,5 KM. Mlijeko je najjeftinije u Srbiji s prosječnom cijenom 1,30 KM, dok je u FBiH i Hrvatskoj 1,5 KM, a u RS 1,40 KM. Iz udruženja potrošača podsjećaju da prosječna plata u FBiH od 826 KM može pokriti samo 45 posto vrijednosti potrošačke korpe za četveročlanu porodicu. Ovi podaci, kako ističu iz Ureda ombudsmana, uopšte nisu tihi, oni su alarmantni. "Manja gramaža, a ista cijena - znači da je proizvod poskupio. Riječ je o postupnom, skrivenom poskupljenju. Obično se tome pristupa ako se cijena nekim proizvodima ne može službeno povećati", kažu iz Ureda ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH. Gordana Bulić, predsjednica Udruženja potrošača Tuzlanskog kantona i predstavnica potrošača FBiH, ističe da su posljednjih dana dobili mnogo pritužbi građana o rastu cijena namirnica u trgovačkim centrima, ali i o veoma visokim cijenama na zelenim pijacama u FBiH. Ističe da posljednjih godina cijene osnovnih namirnica godišnje rastu za 3,4 posto, što je zabrinjavajuće. "Veliki broj proizvoda u BiH je skuplji nego u zemljama okruženja koje nisu u EU, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, a cijene pojedinih namirnica polako se približavaju cijenama zemalja u EU", kazala je Bulićeva. Igor Gavran, ekonomski analitičar, govori da je evidentan rast cijena, te da najviše zabrinjava najavljeno poskupljenje komunalnih usluga u Sarajevu, što će, kako smatra, dodatno uticati na kupovnu moć građana, ali i na rad malih preduzeća koja su orijentisana samo na BiH. Dodaje da će najveću štetu pretpjeti poljoprivrednici zbog suše, te očekuje da će cijene ovih proizvoda biti visoke zbog toga što će uvoznici biti u prilici da koriste ovu tešku situaciju izazvanu vremenskim neprilikama. Prodavci na pijacama u Sarajevo i Banjaluci takođe su nezadovoljni jer su pazari sve tanji. Kažu, kupovna moć građana je slaba, često se ne kupuje na kilogram, već na komad. Safet Dedić, penzioner iz Sarajeva, kaže da je sve skupo. "Paprike, koje volim, nisam kupio cijelo ljeto, jer su skupe, koštaju između 2,5 i tri KM za kilogram. Kupim voćku ili povrće na komad i tako preživljavam", kaže ovaj penzioner.

trgovina2

Prosječna cijena kg hljeba (u KM)
3,20 u Hrvatskoj
2,40 u Federaciji BiH
2 u Republici Srpskoj
1,80 u Srbiji
Prosječna cijena litre mlijeka
1,50 u Federaciji BiH
1,50 u Hrvatskoj
1,40 u Republici Srpskoj
1,30 u Srbiji

Nezavisne
12.8.2015. godine

rudnik soli gif

poliklinika irac

golden dec 2020

tztk

piemonte1

cydonia2
vlada tk1

 

 

 

Volim Tuzlu na Facebooku