mrkic2

cementara2

cydonia2

Prvi let Tuzla-Beč 21. decembra: Poznati termini, prijevoznik i cijene karata!


Deseta avio linija sa Međunarodnog aerodroma Tuzla bit će za Beč, a prvi let je zakazan 21. decembra. Kako je navedeno na web stranici firme MySky iz Tuzle, koja će realizovati let za koji vlada veliko interesovanje, avion iz Tuzle za Beč i obratno će saobraćati dva puta sedmično, ponedjeljkom i srijedom. – MySky je nastao iz velike potrebe za zračnom povezanošću Bosne i Hercegovine i Austrije. Naši napori su urodili plodom uspostavljanjem uspješne saradnje sa Montenegro Airlines-om.

MATpressBEc2

Dogovoren je transport avionom marke Embraer 195 koji je razvijen za obavljanje komercijalnih letova sa tradicijom od preko 20 godina. Ovaj tip aviona predstavlja generaciju modernih letjelica koji ispisuju nove stranice u komercijalnom vazduhoplovstvu, ali i u poslovanju kompanije – istaknuto je iz firme MySky. Svakog ponedjeljka i srijede let iz Tuzle je u 10.35 sati, a iz Beča u 11.40 sati. U promotivnim materijalima je navedeno da će karta za ovaj let koštati već od 19 eura, dok provjera rezervacije za prve letove daje podatak da povratna karta košta od 49 – 99 eura. Na Međunarodnom aerodromu Tuzla je održana press konferencija i predstavljena nova avionska linija na relaciji Tuzla – Beč. Prema riječima domaćina konferencije direktora Međunarodnog aerodroma Tuzla Rifata Karasalihovića, na ovu se liniju čekalo 17 godina. „dvije godine trajali su intenzivni pregovori o ovoj atraktivnoj liniji po pristupačnim cijenama, koje se sa polaskom iz Tuzle kreću od 19 do 47 eura, dok se karta iz Beča za Tuzlu može kupiti od 49 do 89 eura, uključujući aerodromske takse, a zavisno od popunjenosti aviona. Mala prtljaga od pet do 10 kilograma košta pet eura, a za prtljag preko 23 kilograma putnici će platiti 10 eura. Kako je rečeno na konferenciji zainteresirani građani već od danas bez problema putem web stranice www.mysky.ba mogu nabaviti karte za let Beč – Tuzla – Beč.

MATpressBEc


Kada je riječ o avionima koji će saobraćati na ovoj liniji, radi se o veoma modernim avionima sa 116 sjedišta, a osim putovanja u Austriju, na ovaj se način građanima omogućuje da se preko bečkog aerodroma povežu sa drugim evropskim i svjetskim destinacijama. Predsjednica Odbora direktora “Montenegro Airlinesa” Daliborka Pejović je kazala da su avioni ove kompanije sigurni i atraktivni, a njima upravljaju vješti piloti, koji putnike na odredište dovezu bezbjedno i na vrijeme. “Mala smo kompanija koja godišnje preveze putnika onoliko koliko Crna Gora ima stanovnika, što je oko 600.000 putnika. Naša misija je povezivanje regije”, izjavila je Pejović.  Što se tiče razvoja Međunarodnog aerodroma Tuzla, on doživljava svoju ekspanziju kada je putnički saobraćaj u pitanju, a primjetni su i pozitivni pomaci  kada je u pitanju omogućavanja kargo saobraćaja sa ovog aerodroma. „Osim opredjeljenja Vlade da povećamo broj linija za putnički saobraćaj, kao i da povećamo broj operacija prema postojećim destinacijama, vodimo aktivnosti za dozvole za kargo saobraćaj. Dobio sam informaciju da bi se naš aerodrom mogao upisati na listu aerodroma koji obavljaju kargo saobraćaj na jednoj od naredne dvije sjednice Vijeća ministara BiH”, naglasio je premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić. Međunarodni aerodrom Tuzla početkom ovog mjeseca premašio je godišnji broj prevezenih putnika. “Planirali smo broj od 180.000 putnika, ali 1. novembra ta je cifra bila 220.000. Postoji mogućnost da „Wizz Air“ u proljeće poveća broj operacija prema postojećim destinacijama, pa bi i broj prevezenih putnika trebao biti znatno veći”, rekao je Karasalihović.

aviontuzlabec

13.11.2015. godine

Počinje „reanimacija“ Tvornice transportnih uređaja


Tvornica transportnih uređaja d.d. Tuzla ide u „reanimaciju“ dogovoreno je na sastnaku premijera Federacije Bosne i Hercegovine i Tuzlanskog kantona Fadila Novalića i Bege Gutića, koji su se u društvu direktora Rudnika mrkog uglja „Banovići“ Munevera Čergića i izvršnog direktora za proizvodnju Elektroprivrede BiH Nevada Ikanovića sastali danas sa predstavnicima sindikata radnika Tvornice transportnih uređaja (TTU), nekadašnje okosnice metalne industrije Tuzlanskog kantona.

BegoFadilTTU

„Reanimacija“ podrazumijeva da će se kroz stečaj TTU rekonstruirati i raditi kao servis koncerna Elektroprivrede i Rudnika mrkog uglja Banovići. Premijer Novalić je podsjetio je da je TTU u svojim počecima i nastao kao servis Elektroprivrede i rudnika, te je zaključeno da se ponovo starta na taj način, kao prije 60 godina. „Zajedno sa predstavnicima sindiakta smo se složili da ćemo isključiti prošlost, danas smo ovdje da definišemo cilj tj. reanimiramo TTU“, tvrdi Novalić i navodi da će prilikom rješavanja problema TTU biti isključena svaka vrsta politike. Tehnika provođenja ovog projekta je, prema njegovim riječima, restruktuirani stečaj, o čemu će se u narednim danima razgovarati i sa stečajnim upravnikom koji je danas ušao ovu tuzlansku fabriku. Obrazlažući tehniku provođenja zamisli premijer Novalić ističe da je važno da se TTU tokom vođenja stečajnog postupka „prepakuje“ i napravi novo preduzeće, koje će kao dio stečajne mase, zajedno saradnicima preuzeti Elektroprivreda BiH i Rudnik mrkog uglja Banovići. Na pitanja novinara o uvezivanju 14 godina neuvezanog radnog staža Novalić je kazao da će to biti sistemski riješeno. Prema njegovim riječima, Vlada FBiH sprema Zakon o sistemskom uvezivanju radnog staža za preduzeća koja imaju većinsko državno vlasništvo. Navodi da TTU ulazi u taj program, u kojem će svaki uposlenik imati pravo uvezivanja radnog staža kada ostvari uvjete za penziju. „Sličan projekat Vlada Tuzlanskog kantona provodi već duži niz godina unazad i mi smo već ove godine uplatili penzijski staž i doprinose za desetak radnika TTU-a koji ove godine ispunjavaju uslove za penziju“ rekao je premijer Gutić i dodao da će novim zakonom ovo pitanje biti rješeno na sistemski način, bez obzira na sastave vlada koje dolaze i odlaze. Premijer Gutić ističe da nijedna kantonalna vlada nije imala hrabrosti da uvede TTU u stečaj, naglasivši da je aktuelna Vlada vidjela da je to jedino rješenje. „Svi uvjeti za to su davno ispunjeni, ali nije postojala politička volja. I mi smo tek otvaranjem stečaja dobili pravu sliku da dugovanja TTU-a nisu 20-tak miliona, koliko smo prvobitno mislili, nego se radi o dugovanju oko 40 miliona KM“ rekao je Gutić. Mehmed Terzić, predsjednik sindikata radnika TTU-a ocijenio je da je premijer Novalić ozbiljno shvatio problem ove firme. "Obećao je da će se iznaći neko rješenje, a radnici moraju imati još malo strpljenja“ rekao je Terzić.

10.11.2015. godine

Džambić: "Omega je brend i tako će i ostati!"

  • Omega i Beko 15 godina zajedno!

Druženjem sa novinarima, svečano je obilježeno 15 godina prisustva proizvoda kućanskih aparata brenda Beko, koje se na tržištu Bosne i Hercegovine plasira u saradnji sa kompanijom Omega. Predstavnici  dvije respektabilne kompanije naveli su da su tokom ove godine otvorili šest novih Beko prodajnih jedinica u pet gradova. U povodu obilježavanja 15 uspješnih godina razvoja Beko brenda u Bosni i Hercegovin, zajedno sa Omegom, Edim Džambić generalni direktor "Omege", zahvalio se medijima na podršci i saradnji i govorio o kompaniji "Omega". "Kompanija "Omega" je firma nastala osamdesetih godina u Bosni i Hercegovini, kao jedna od prvih kompanija u privatnom vlasništvu. U svom razvoju imala je uspona i padova. Trenutno je "Omega" respektabilna kompanija koja radi u nekoliko sektora Cod biznis je prodaja tehnika a zastupljeni su i prehrambeni sektor, distribucija prehrambenih artikala u tri distributivna centra u BiH a to su Banjaluka, Tuzla i Sarajevo, i nekretninski posao. Zapošljava 450 radnika i svaki dan se planira povećanje broja zaposlenih. Najnvoija investicija na objektu u Tuzli  rezultirala je zapošljavanje 50 novih radnika. Naše razvojne strategije su takve da ćemo u naredne dvije godine imati još 250 novih zaposlenika. "Omega" je, kao i Beko u cijelom svijetu, za bosanskohercegovačke pojmove, brend i tako će i ostati", bile su riječi Edima Džambića generalnog direktora "Omege".

Omega15BekoA

Azmir Ibrišimović, voditelj prodaje Odjela bijele tehnike u Omegi istakao je da su se u proteklih 15 godina sa distributerima širom BiH izgradile neraskidive veze. “Naši rezultati svakako su brojevi prodatih aparata, ali i povjerenje, pouzdanost i povezanost sa našim potrošačima. Ove vrijednosti važnije su nam od pukih nabrajanja brojeva. Kompanija Omega i brend Beko pokušavaju biti što bliži našim sugrađanima. Osim dva otvorena šopa u Sarajevu, te u Banjoj Luci, Gradišci, Brčkom i Goraždu, iduće godine planiramo otvaranje u još tri grada”, izjavio je Ibrišimović. Istakao je na druženju s novinarima da Omega danas u svom vlasništvu ima 25 Beko prodavnica.

  • Još 250 novih radnika

OmegapressBeko

Ibrišimović je dodao i to da su u ovoj godini u prodaji Beko proizvoda zaposlili 40 novih radnika. “Pokrenuli smo prodaju putem interneta, Omega trenutno pripada grupi deset najvećih trgovačkih kuća u BiH. Jedna od prednosti kod kupovine Beko uređaja jeste jaka servisna mreža, sa preko 50 ovlaštenih  servisa u BiH. Besplatna dostava, unošenje u stan, kupovina sa popustima, beskamatni krediti, kupovina na rate samo su neki od razloga zašto posjetiti Beko shop”, rekao je Ibrišimović. Osim Beko proizvoda u Beko shopu se mogu naći i GRUNDIG proizvodi koji su svakako svima već dobro poznati, a polako se ovaj brand ponovo vraća i u našu zemlju sa sve većom ponudom televizora i elektronike. Arel Atakol, direktor Beko za Balkan, rekao je da on predstavlja globalni brend, koji se prodaje u 130 država, te da se njihovi proizvodi koriste u milionima domaćinstava širom svijeta. “Naš je cilj postati brend broj jedan na svim tržištima narednih godina. BiH nam je trenutno važna država i ostat će važno tržište. Ponosni smo što smo zadržali prvo prodajno mjesto na ovom tržištu. Odlučni smo uzvratiti zajednici. Beko godinama podržava sport, a naročito ulične košarkaške turnire. Prepoznali smo potrebu pomaganja i tokom prošlogodišnjih poplava u BiH, a nastavit ćemo doprinositi i u tom duhu želimo nastaviti ulaganje”, izjavio je Atakol. Beko, koji sarađuje sa grupacijom Arcelik, u ponudi ima preko 1.000 različitih proizvoda, a svake dvije godine lansira novitete. U BiH se najviše prodaju njihovi frižideri, zamrzivači, mašine za veš, samostojeći štednjaci i drugi proizvodi.

Omega15BekoB

GiPS Tuzla u ekološkoj akciji-saradnja sa Srednjom saobraćajnom školom


Gradski i prigradski saobraćaj DD Tuzla proteklu godinu dana vrijedno je radio, a i dalje radi na implementaciji novih projekata koji imaju za cilj unaprjeđenje usluge koju pruža svojim korisnicima.Veliki projekat, na koji je Gradski i prigradski saobraćaj Tuzla posebno ponosan i čija implementacija nas posebno raduje je uvođenje CNG autobusa u saobraćaj javnog prevoza. Ovaj projekat zahjtevao je velika finansijska ulaganja, izdvajanja određenih resursa, logistike, edukaciju osoblja i mnogih drugih faktora. Inače, CNG autobusi umjesto dizel goriva koriste prirodni zemni gas, a  gotovo cijeli gradski prijevoz u Evropi sastoji od vozila na CNG – jer je riječ o plinu koji je potpuno siguran, lakši od zraka, vrlo jeftin i predstavlja alternativu svim skupim izvorima.

GiPS3


Ovi autobusi imaju i znatno nižu emisiju štetnih plinova od dizelskih, a posebno čađe, što ih i čini ekološki prihvatljivijm. Gradski i prigradski saobraćaj Tuzla kao društveno odgovorna firma, prepoznala je taj značaj i odlučila se na uvoz CNG autobusa jer je zaštita okoliša i građana prioritet zbog samog utjecaja  na zdravlje građana. Svjesni smo situacije u kojoj se nalazimo svi, kao građani Tuzle, ali i čitave Bosne i Hercegovine, kada je u pitanju zagađenost okoline. Posebno u poslednje vrijeme kada je Tuzla postala jedan od najzagađenijih gradova u Evropi i kada smo svi kao njeni stanovnici izloženi utjecajima velikih zagađenja, a jedan od glavnih uzročnika takvog stanja je upravo i veliki broj vozila koji ispuštaju štetne plinove, čađ i ostale zagađivače. To je GiPS-u kao javnom preduzeću bio osnovni poticaj da nabavi CNG autobus koji vozi na prirodni zemni gas, jer svojim poslovanjem želimo da budemo u korak sa evropskim načinom odvijanja javnog saobraćaja, gdje CNG autobusi u potpunosti zamjenjuju one koji imaju pogonski motor na dizel. Kao društveno odgovorna firma želimo da svoja iskustva i znanje o ovom tipu autobusa prenesemo na mlade kadrove, možda naše buduće zaposlene. Stoga, posebno nam je zadovoljstvo da najavimo saradnju naše kopanije sa JU Srednjom saobraćajnom školom Tuzla, tako što će naši inžinjeri edukovati mlade saobraćajce o najnovijem trendu javnog prevoza, CNG autobusima. Pored kategorije putnika radnika, za vrijeme školske godine, učenici i studenti su najbrojniji korisnici usluga GiPS-a i zbog toga osjećamo odgovornost da upravo njima predstavimo GiPS u novom, modernom smislu poslovanja, kao i da ih upoznamo o značaju saobraćanja CNG autobusa za naš grad.  GiPS Tuzla ovom akcijom ima za cilj da obogati znanje i iskusto učenika Srednje saobraćajne škole sadržajima koji su više nego bitni i temama koje su aktuelne u Evropi kada je u pitanju drumski saobraćaj. U sklopu ove edukativne akcije GiPS-a i Srednje saobraćajne škole planirana je posjeta učenika i njihovog nastavnog osoblja prostorijama naše kompanije kako bi se bliže upoznali sa samim sistemom funkcionisanja kompanije koja obavlja javni prevoz građana na našem Kantonu, saopćeno je iz DD Gradski i prigradski saobraćaj Tuzla.                                             

Počinje 7. kursa za internacionalne inženjere i tehnologe za zavarivanje


Danas, u srijedu 4. novembra 2015. godine u 9,oo sati, počinje 7. kursa za internacionalne inženjere i tehnologe za zavarivanje u Bosni i Hercegovini. Riječ je o jedinom kursu za ovu vrstu specijalizacije u BiH prema programu Međunarodnog instituta za zavarivanje a organizuje ga „Institut za zavarivanje“ d.o.o. Tuzla, Tušanj br. 66 Tuzla u Upravnoj zgradi Rudnika soli Tuzla.

zavarivanje


Ovom značajnom događaju u ime Vlade Tuzlanskog kantona učešće su potvrdili, ministar razvoja i poduzetništva Nermin Hodžić, ministar industrije, energetike i rudarstva Srđan Mićanović i ministar obrazovanja, nauke, kulture i sporta Izet Jagodić. Osposobljavanju mogu pristupiti diplomirani inženjeri, inženjeri i tehničari mašinstva, brodogradnje, metalurgije, građevinarstva i elektrotehnike.
4.11.2015. godine

golden maj 2020

emma

tztk

piemonte1

cydonia2

pavic1
imel2

vlada tk1

 

 

 

Volim Tuzlu na Facebooku