Linolada nije ista u BiH i Hrvatskoj?


Veliki svjetski brendovi na siromašnija ili manje važna tržišta šalju proizvode slabije kvalitete. U BiH i zemljama regije stanovnici se često bune jer sa zapada na njihova tržišta dolaze proizvodi koji po kvaliteti ne odgovaraju onima u Njemačkoj, Austriji, Italiji ili Francuskoj. Tvrde da su ime i etiketa identični, ali sadržaj nije. Najpoznatiji primjer za to je i popularni namaz Nutella. Obožavatelji tog čokoladnog namaza godinama se kunu da "zapadna" i "istočna" Nutella nemaju jednak okus. Međutim, i istočni proizvođači imaju svoj istok i tržišta na koja šalju manje kvalitetne proizvode, piše Index.

linolada

Čitatelj ovog hrvatskog portala u Bosni i Hercegovini kupio je Podravkinu Linoladu. Plastičnu kanticu Linolade u Neumu je platio oko 35 kuna, a kada je pažljivije pogledao deklaraciju, primijetio je, kako je rekao, da je taj proizvod drugačiji od onog koji konzumira u Hrvatskoj. Linolada za bosanskohercegovačko tržište sadrži samo 3 posto lješnjaka. U Hrvatskoj se, prema deklaraciji, u namazu nalazi daleko više lješnjaka – 10 posto. I okus je, naravno, različit. - Podravka je od 2009. godine značajnije prisutna na tržištu kremnih namaza u Bosni i Hercegovini te Srbiji. Linolada koja je tada lansirana na navedena tržišta okusom i kvalitetom konkurira snažnoj domaćoj konkurenciji koja je prisutna na tim tržištima i koja je razvila preferencije potrošača prema određenom okusu – kazali su za Index u koprivničkom proizvođaču te dodali da je namaz ispravno deklariran i da nema ni riječi o prevari potrošača. Samo treba pažljivo pročitati etiketu. Ipak, neslužbeno se u Podravci hvale da su proveli slijepi test na tržištima Bosne i Hercegovine te Srbije i da je njihova Linolada okusom uvjerljivo pobijedila i Eurokrem, koji se proizvodi u Srbiji, i Nutellu koja se može kupiti na tamošnjim tržištima. - Ispitanici su izabrali upravo ovakvu Linoladu, tvrde u Podravci.

15.8.2017. godine

B2B BiH Vrijeme je za nove poslovne trendove


Klasična komunikacija i pristup kupcima i klijentima postali su prošlost! Podrškom najvećih bh. kompanija B2B BiH predvodi bh. firme ka njihovoj digitalnoj poslovnoj budućnosti. B2B BiH digitalna business web platforma povezati će firme sa njihovim B2B i B2C kupcima i klijentima koristeći u svojoj strukturi suvremene i moderne poslovne IT alate integrirajući ih kroz sustav social networking-a, koji je danas vodeći način i pristup plasiranja proizvoda svim kategorijama i segmentima, omogućavajući brza i učinkovita rješenja za povećanje prodaje i stvaranje idealnih marketinških prilika i aktivnosti svim ciljnim skupinama. Advanced Business Search, News Feed innovative, Sales/Marketing, Direct communications, HR – Human Resources samo su neki su od alata koji čine strukturu platforme, a koji predstavljaju revoluciju i olakšanje poslovanja firmama u BiH, jer će putem B2B BiH platforme moći manipulirati svim komunikacijskim i prodajnim aspektima svojih proizvoda i usluga. Sadašnji i novi kupci i klijenti u oba segmenta B2B i B2C koristeći svoje korisničke profile putem gore navedenih alata, će lako i jednostavno dolaziti do novih, svježih i pravovremenih informacija koje dolaze iz firmi i njenih brandova.
Firme registraciju mogu izvršiti na  >>> www.b2bbih.ba

B2BBiH


Interakcija i dinamičnost odvija se putem korisničkih profila firmi i krajnjih korisnika u realnom vremenu. B2B BiH firmama omogućuje manipulaciju svih prodajnih, komunikacijskih, branding i marketinških strategija svojih proizvoda i usluga u oba smjera, B2B i  B2C. Prateći najnovije trendove koji vladaju na međunarodnoj poslovnoj sceni, B2B BiH firmama će omogućiti da sa svojim kupcima i klijentima komunciraju u pokretu i personilizirano. Sam koncept B2B BiH projekta premijerno je predstavljen u Hotelu Europe u Sarajevu pred predstavnicima 100 najvećih bh. kompanija i brojnim medijima, a koje su postale dio B2B BiH.

FOTO: "Piemonte" Tuzla - akcija do 10. avgusta


U svim prodajnim objektima "Piemonte" Tuzla u toku je akcijska prodaja.

Pie1april1
Odabrani artikli po veoma povoljnim cijenama su na sedmičnoj akciji u periodu od 4. do 10.8.2017. godine.
Posjetite "Piemonte", Mjesto povoljnih cijena i dobre usluge!
SEDMIČNA AKCIJA od 4. do 10.7.2017. godine.
Mjesto povoljnih cijena i dobre usluge!
VaŠ PIEMONTE Tuzla

Konferencija: U fokusu javna uprava


Komuniciraju li zaposlenici u javnoj administraciji i javnim tvrtkama proaktivno, jasno i jednako prema svima, prate li oni koji odlučuju inovacije koje se događaju u njihovom okružju? Implementiraju li se strateški ciljevi na području digitalne komunikacije? Postoje li edukacijski kanali i osposobljeni pojedinci u sustavu za implementaciju? Koliko su u fokusu i na usluzi javnosti? Gdje se nalaze i što trebaju promijeniti da bi bili još bolji i bliži ljudima kao istinski informativan i operativan servis građana? Sve su to samo neka od pitanja o kojima će se razgovarati na međunarodnoj konferenciji o inovacijama i komunikaciji u javnoj administraciji i javnim tvrtkama pod motom bliže ljudima, a pod nazivom FOCUS.

FOCUS

„Opća javnost ima krivu percepciju prema sustavu javne uprave. Postoje visoko kvalificirani pojedinci, komunikacijski stručnjaci koji, zahvaljujući svojim nadređenima koji razumiju važnost i ulogu komunikacija, uspijevaju implementirati i nadograđivati strategiju u skladu s promjenama koje su neprestano prisutne i traže transformaciju. Nažalost, ti primjeri nalaze se u manjini, ali standardi percepcije i implementacije u regiji nisu na istom nivou. Želja nam je okupiti zaposlene u javnoj upravi i javnim tvrtkama, one koji se bave komunikacijama i one koji odlučuju, kako bi međusobno kroz komunikaciju otvorili pitanja interne komunikacije i standarda u javnoj upravi, digitalne komunikacije, komunikacijskih strategija, slabosti i prilika s ciljem učinkovitijeg komuniciranja i smanjivanja slike koju javna uprava ima u većini unutar opće javnosti. Epiteti kojima se javna uprava percepcijski susreće su: neučinkovita, birokratska, netransparentna, korumpirana i druge, što ne možemo generalizirati.“, izjavio je Danijel Koletić, inicijator ove konferencije. „Isto tako želimo razgovarati i o inovacijama i čuti uspješne priče iz regije, ali i nekih europskih zemalja. Cilj ove konferencije je stvoriti platformu koja će otvoriti brojna pitanja, povezati ljude iz javne uprave i dati im novu viziju komunikacijske strategije koju će oni, kroz raspravu, programski sadržaj i radionice, donijeti sami. Nažalost, brojni zaposleni u javnoj upravi i javnim tvrtkama ne shvaćaju da nisu tu zbog stranačke pripadnosti ili samog sebe, već u funkciji građana. Na neki način ih štite zakoni, a pored njih se odvijaju životi različitih ciljnih skupina kojima treba olakšati procedure kroz jednostavnu razumljivu i pomalo agresivnu komunikacijsku strategiju. Da bi se to ostvarilo, osim međusobne komunikacije potrebna je i edukacija. Upravo zbog toga utemeljujemo FOCUS. Ova konferencija treba povezati javni i privatni sektor jer jedni bez drugih ne mogu. Javni sektor mora razumjeti dolazak novog načina komuniciranja u digitalnom dobu, ali još uvijek zbog demografske strukture u brojkama, ne smijemo zaboraviti ni na klasične komunikacijske kanale. FOCUS kao komunikacijska platforma u obliku konferencije predstavlja inovaciju na prostorima Jugoistočne Europe.“, izjavio je Danijel Koletić. Ovu konferenciju organizira agencija Apriori World. Priprema programskog sadržaja je u tijeku, a datumi i mjesto održavanja bit će objavljeni početkom rujna.

APRIORI WORLD

Tenderske procedure prolongirale proširenje tuzlanskog aerodroma


Iako je realizacija prve faze projekta nadogradnje i rekonstrukcije putničkog terminala Međunarodnog aerodroma Tuzla trebala početi u toku jula, zbog nedoumica kada je u pitanju tenderska procedura, sa izvođenjem radova još uvijek se nije krenulo. Cjelokupna procedura vezano za tender za izbor najpovoljnijeg ponuđača za izvođenje radova nadogradnje i rekonstrukcije putničkog terminala trebala je biti završena 10. jula, nakon čega se trebalo krenuti u realizaciju prve faze projekta. Međutim, kako Klix.ba saznaje od direktora tuzlanskog aerodroma Rifeta Karasalihovića, zbog određenih nedoumica komisije, ova procedura je još uvijek u toku, izbor najpovoljnijeg ponuđača nije završen, a samim tim čeka se i na početak realizacije prve faze projekta. “U ovom trenutku imam preliminarni izvještaj koji još uvijek ne mogu publikovati, s obzirom da je sedmočlana komisija sastavljena od predstavnika Vlade FBiH, uposlenika aerodroma i projektanata bila u nedoumici da donese određene odluke na osnovu kojih se može donijeti generalna odluka. Diskutabilna pitanja komisija je uputila prema agenciji za tendere, a kada sve nedoumice budu riješene, mi ćemo moći zauzeti stav i publikovati potencijalnog pobjednika na tenderu”, rekao je Karasalihović za Klix.ba.

aerodrom tuzla


Cijela ova procedura bi, istakao je Karasalihović, trebala biti završena u toku ove sedmice, nakon čega će biti objavljena kompanija koja je izabrana kao najpovoljniji ponuđač za izvođenje radova nadogradnje i rekonstrukcije putničkog terminala. Za kompletan projekt, s projektnom dokumentacijom, predviđena su finansijska sredstva u iznosu od blizu 6.500.000 konvertibilnih maraka, a dosad je osigurano blizu 4.500.000 KM. Karasalihović naglašava da su za prvu fazu projekta osigurana finansijska sredstva, a kada je u pitanju tenderska procedura za drugu, otvaranje ponuda se očekuje 5. augusta. Sa realizacijom projekta nadogradnje i rekonstrukcije putničkog terminala Međunarodnog aerodroma Tuzla uslijedit će i izgradnja zgrade Granične policije BiH i Uprave za indirektno oporezivanje BiH, kao i carinskog skladišta za avionsko gorivo. Za spomenute zgrade UIO BiH je osigurala dva miliona maraka, dok će Međunarodni aerodrom Tuzla iz vlastitih sredstava finansirati izgradnju carinskog skladišta za avionsko gorivo. Federalno ministarstvo prostornog uređenja objavilo je poziv za uvid u Glavni projekat izgradnje carinskog skladišta avionskog goriva u sklopu kompleksa Međunarodnog aerodroma Tuzla u koji će biti uloženo blizu milion KM. “Ovo je završna faza objave za dobijanje građevinske dozvole, a ukoliko niko ne stavi primjedbu, mi ćemo imati završenu zakonski propisanu proceduru za realizaciju izgradnje carinskog skladišta za avionsko gorivo”, napomenuo je Karasalihović. Inače, potreba za realizacijom svih ovih projekata ukazala se nakon povećanja broja putnika koja iz mjeseca u mjesec bilježi tuzlanska zračna luka. Prema projekcijama menadžmenta Međunarodnog aerodroma Tuzla, u toku 2017. godine očekuje se opsluživanje 478.000 putnika u dolasku i odlasku. Za prvih šest mjeseci ove godine usluge je koristilo 226.000 osoba.

1.8.2017. godine

zmaj

beko

 pavic1

 seif

hit tours

kaleidoskop

nipex4

sos

grad tuzla1

vlada tk1

kapija3

grad na zrnu soli

 

Volim Tuzlu na Facebooku