Edukacija iz oblasti JPP na TK

- Održana prva edukacija iz oblasti javno-privatnog partnerstva za javna tijela sa područja Tuzlanskog kantona -

Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona je u saradnji sa konsultantnskom kućom specijalizovanom za pružanje usluga na investicijskim projektima u oblasti javno-privatnog partnerstva (JPP) i koncesija, „Partneria" d.o.o. Sarajevo, organizovalo prvu dvodnevnu edukaciju za zaposlenike javnih tijela sa područja Tuzlanskog kantona za primjenu modela javno-privatnog partnerstva (JPP).
Zakon o javno-privatnom partnerstvu je koncem 2017. godine donešen u Tuzlanskom kantonu, a prateći podzakonski akti su finalizirani u prvoj polovini 2018. godini. Ministarstvo privrede je u saradnji sa javnim tijelima sa područja Tuzlanskog kantona identifikovali i prva  44 potencijalna projekta na našem kantonu, koji su uvršteni u prvi Katalog potencijalnih JPP projekata sa područja Tuzlanskog kantona, i koja će javna tijela u narednom periodu dalje razvijati. Kako bi podržali proces pripreme prijedloga projekata, Ministarstvo je izdvojilo finansijska sredstva za sufinansiranje projektnih prijedloga, te počelo i sa organizacijom edukacija.

EdukacijaJPP


Osnovni cilj održane edukacije se ogleda u unapređenju administrativnih kapaciteta za provedbu projekata po modelu JPP na području Tuzlanskog kantona. Edukatori koji su radili sa službenicima prethodna dva dana su istaknuti eksperti iz ove oblasti Šemsa Alić, MPA, BiH, i Domagoj Dodig, M. Econ, HR. U okviru edukacije predstavljene su oblasti Uvod u javno-privatno partnerstvo, Identificiranje JPP projekata, Priprema prijedloga JPP projekata, Implementacija JPP projekata, te su na primjerima iz prakse učesnici provedeni kroz cjelokupan proces pripreme i implementacije JPP projekata.
Uzimajući u obzir da ovaj model udruživanja javnog i privatnog sektora privlači sve veću pažnju, te da je na Tuzlanskom kantonu identifikovano preko 40 potencijalnih JPP projekat čija ukupna vrijednost iznosi blizu 340 miliona konvertibilnih maraka, vjerujemo da će i naredne edukacije pružiti učesnicima jednu širu dimenziju i povećanje razumijevanja koncepta JPP i njegove primjene u praksi.

16.11.2018. godine

Otvaranje novog BEKO SHOP-a u Ilijašu


U petak 9.11.2018. godine, otvoren je novi Beko shop u Ilijašu, na adresi Novo naselje bb u prizemlju „I centra“ u  Ilijašu u kojem se nalazi i Konzum hipermarket.  Ovo je 32.  Beko shop u BiH, a jedanaesti na području Kantona Sarajevo. Beko shop Ilijaš se prostire na prodajnoj površini od 130 m2 i zaposleno je troje mladih ljudi. U  znak zahvalnosti svim kupcima, Beko shop Ilijaš nagrađuje prvih 100 kupaca sa dodatnih 10% popusta na sav asortiman bijele tehnike i malih kućanskih aparata, a trenutno imamo i niz drugih akcija koje traju u mjesecu novembru i decembru kao što su: „Za kupovinu Beko mašine za suđe poklanjamo usisivač“, „Uz kupljena 2 aparata ugradbene tehnike treći aparat dobijate u pola cijene“, „Uz kupljena tri ugradbena aparata četvrti aparat dobijate na poklon“ Više informacija o aktuelnim akcijama i ponudi u Beko shopovima, možete pogledati na www.omega.ba.

bekoilijas1


Garancija 5 godina na uređaje, jaka servisna mreža, pouzdanost, odličan dizajn i kvalitet u izradi, te energetska učinkovitost, samo su neki od razloga koji su sve više presudni kod odabira Beko kućanskih aparata. Već sedam godina Beko je najbrže rastući brend u Evropi, gdje kupci imaju najveće povjerenje kada je u pitanju odabir bijele tehnike. To ga čini robnom markom „Broj 1“ u Evropi u kategoriji velikih samostojećih kućanskih uređaja. Gledano na svjetskom nivou, Beko je drugi najveći brend bijele tehnike, a svake dvije sekunde se proda jedan Beko uređaj u svih 130 zemalja svijeta u kojima je Beko prisutan. Cilj brenda Beko je konstantna težnja za unapređenjem i razvojem proizvoda, te jačanje zadovoljstva korisnika. Tome svjedoči 18 fabrika širom svijeta i 11 centara za istraživanje i razvoj tehnologija sa preko 1.000 stručnjaka, posvećenih kreiranju pametnih rješenja koja svakodnevni život čine lakšim. Stalno unapređenje Beko proizvoda inspirisano je željama kupaca, potrebama i dosadašnjim iskustvima.  

bekoilijas2


Kompanija Beko, je oficijelni sponzor fudbalskog kluba „Barcelona“. Kako je najavljeno na zvaničnoj konferenciji za novinare na stadionu „Camp Nou“, kompanija Beko novim ugovorom postaje glavni partner i dobija titulu zvaničnog trening partnera FC Barcelona, istovremeno ostajući prvi izbor ovog kluba kada je riječ o bijeloj tehnici. Saradnja dva velika brenda, vođena zajedničkom vizijom, rezultirala je i pokretanjem globalne inicijative „Jedi kao šampion“ koja ima za cilj da pomogne u rješavanju problema gojaznosti djece, ističući značaj zdrave ishrane i bavljenja sportom. http://www.eatlikeaprobybeko.com/eatlikeapro-en/

Dobro došli u Beko shop Ilijaš.
Marketing - Omega d.o.o.

bekoilijas3

Imel: 20% popusta za jednokratna plaćanja do 10.11.


Pogodnosti za kartično plaćanje!
Najveća domaća online prodavnica i Visa poklanjaju do 20% popusta za jednokratna plaćanja na sve artikle. Vrijedi do 10.11.2018. godine + besplatna dostava unutar 48 sati.
Opširnije, klikom na sliku...

imelkarticno

 cydonia2

solana1

GOLDEN maj 2019

emma

tztk

piemonte1

Fare

autor agencija4

kapija3

grad tuzla1

vlada tk1

 

 

Volim Tuzlu na Facebooku