Salines Spirit Fest, 30. novembra

- ... a krajem novembra, pravac Tuzla -

spiritfest


Nakon uspješno organizovanog prvog, vrijeme je za drugi festival rakija u Tuzli, koji se ove godine održava pod nazivom Salines Spirit Fest .
Možda se nešto i promijenilo u odnosu na prošlu godinu, ali mjesto održavanja ostalo je isto, Hotel Tuzla, a ove godine, Salines Spirit Fest se održava u petak 30.11.
Posjetioci će na jednom mjestu imati priliku kušati sve što vrijedi od voćnih rakija iz cijelog regiona uz bogati gastronomski dio. Jedna od novina je i to da SSF ove godine „proširuje svoju ponudu“ tako da će osim rakija biti predstavljena i ostala žestoka alkoholna pića.
Organizatorima UG LIFE STYLE i kompaniji Rare & Pure doo je želja da na jednom mjestu okupe proizvođače i konzumente ove plemenite kapljice. Ono po čemu je prošli festival bio posebno zanimljiv izlagačima je to da su imali priliku na jednom mjestu upoznati veliki broj ugostiteljskih radnika i distributera iz Tuzlanske regije ali i iz cijele BiH. Većina od njih je već najavila svoj dolazak i ove godine.
Osim izložbenog dijela festivala i ove godine Salines Spirit Fest će imaće i svoj takmičarski dio gdje će naš stručni žiri (koga čine: - Predrag Vukosavljević (predsjednik) profesor na poljoprivrednom fakultetu, Univerzitet Beograd; dr.Nerma Spaho Tehnološki fakultet Univerzitet Sarajevo, dipl.ing Ljubisa Stanković, Poljoprivredni fakultet Univerzitet Beograd,) ocijeniti uzorke, te im dodijeliti priznanja.
Pored takmičarskog dijela i samostalni proizvođači rakija mogu donijeti svoje rakije na uzorkovanje. Ovo je jedinstvena prilika da dobiju stručni sud o svom proizvodu, koji će im pomoći u daljem razvoju.
Naši profesori će održati i par stručnih predavanja sa diskusijom, u vezi pripreme i proizvodnje rakije, koja će upravo najviše pomoći ovim samostalnim proizvođačima.
Ovim putem pozivamo i vas da nam se pridužite, tako što ćete prijaviti svoje učešće i proizvode.
Svoje učešće možete prijaviti putem maila - Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
It's rakija time!
Dobro nam došli!

                      
           

Pouzdanost 2018: "Piemonte" Tuzla među nagrađenima

- POUZDANOST 2018: Najbolji iz bh. privrede nagrađeni za iznadprosječne poslovne rezultate -

“Pouzdanost u modernom poslovanju ima veliki značaj jer to podrazumijeva profesionalnost, stručnost, kvalitet i visoke ljudske i profesionalne vrijednosti“, istaknula je danas glavna i odgovorna urednica Poslovnih novina, Alena Ahmetspahić-Fočo, na otvaranju konferencije za dodjelu certifikata bonitetno pouzdanim kompanijama i poslovno umrežavanje “Pouzdanost 2018“.
Organizatori vodeća bh. bonitetna agencija LRC BIS i Poslovne novine uz suorganizatora BBI VIP Business Club i specijalnog partnera Express Courier – UPS, uručili su za više od 80 privrednih subjekata iz BiH sa bonitetnom ocjenom 4 i 5 certifikate i Zvijezde bonitetne pouzdanosti.
Ovom prilikom, naglašeno je da je proglašenje bonitetno pouzdanih kompanija zasnovano isključivo na rezultatima analize pokazatelja poslovanja koji su uokvireni u međunarodno priznate standarde i kriterije.

Pouzdanost2


“Od 32.292 bh. kompanije, njih 4.511 (14 posto) ispunilo je kriterije bonitetno pouzdanih. To je jedan posto više nego prethodne godine, a kontinuitet bonitetne pouzdanosti u posljednje tri finansijske godine imalo je 1.720 kompanija“, kazala je Ahmetspahić-Fočo.
“Kao neko ko radi sa mnogim uspješnim bh. kompanijama, mogu reći da je stanje bh. ekonomije mnogo bolje nego što se to prikazuje u javnosti. Imamo mnogo pouzdanih kompanija koje su garancija pozitivne biznis klime i sa njima trebamo graditi jaku bh. ekonomiju“, istaknuo je direktor BBI banke, Amer Bukvić.
“Naš recept pouzdanosti su zadovoljni zaposlenici. Ako imate jedan zadovoljan kolektiv onda se možete nadati motivisanim i produktivnim radnicima koji isporučuju najbolju uslugu klijentima“, naveo je direktor Express Courier BiH, Mirza Bavčić.
Direktor kompanije Hifa Oil, Izudin Ahmetlić, kazao je da privreda BiH ide u dobrom pravcu, ali dosta sporo i da se treba raditi na ubrzavanju procesa.
“Upoređujući period danas sa onim prije deset ili petnaest godina, mogu reći da su uslovi poslovanja u BiH mnogo bolji. Mislim da je jako važno da razvijamo firme koje se mogu boriti na tržištu i da ohrabrujemo privrednike da počnu izlaziti iz okvira BiH ne samo sa proizvodima, nego i sa kreiranjem kompanija jer je to najbolji način da zaštitimo domaće tržište“, naveo je Ahmetlić.

Pouzdanost


Među nagrađenima je i firma "Piemonte" Tuzla: "Velika čast i zadovoljstvo nam je biti jedna od najpouzdanijih kompanija u BiH. Zahvaljujemo se svim svojim uposlenicima, sa kojima smo zajedinčki ostvarili sve ciljeve i koji su ponajviše zaslužni za ovo priznanje. Takođe veliko HVALA i svim našim poslovnim partnerima", saopćeno je iz menadžmenta firme "Piemonte" Tuzla.
U programu konferencije posebno su se istaknula predavanja Samira Cerića, uspješnog bh. poduzetnika sa adresom u Londonu te predsjednika Košarkaškog saveza BiH, Mirze Teletovića. Cerić koji trenutno aktivno radi na dolasku Formule E u naš glavni grad, govorio je o mogućnosti kreiranja tehnološkog centra u Sarajevu i Bosni i Hercegovini, dok je Teletović govorio o vlastitim biznisima koje je pokrenuo nakon prestanka aktivnog igranja košarke.
U zabavnom dijelu konferencije, učesnici su se sa Mirzom Teletovićem takmičili u šutiranju slobodnih bacanja, a najuspješnijem je simbolično pripala nagrada “Zvijezda preciznosti“. Spisak i rezultati bonitetno pouzdanih kompanija ove godine će prvi put biti objavljeni u specijalnoj publikaciji koju će izdati Poslovne novine krajem godine.

Pouzdanost1

Imel: Samsung televizori, 5 godina garancije!!!


Produžen osjećaj bezbrižnosti. Zagarantovano!
5 godina garancije na UHD i QLED televizore iz 2018. godine.
Promocija traje od 1.10. do 31.12.2018. godine

imelsamsung

Imel ima rješenje za vas!!!


Gubite previše vremena na zagubljene dokumente?|
Arhiva Vam je prevelika i loše organizovana?|
Trošite previše papira i tonera?|
I vi imate iste probleme?
Imamo rješenje za vas!
Document Management System je rješenje koje Vam pomaže u planiranju, organizovanju, upravljanju i praćenju dokumentacije i informacija uz uštedu vremena, prostora, kancelarijskog materijala a samim tim i novca.

  • DMS Vam daje vrijeme i novac

Uredski zaposlenici dnevno u prosjeku provedu više od dva sata u traženju dokumentacije. Na godišnjem nivou to su gotovo 63 radna dana.
Svaki izgubljeni dokument organizaciju prosječno košta između 500 i 750 KM.
Na pretraživanju elektronske dokumentacije provede se 7,5% ukupnog radnog vremena
Preko 50% poslovnog otpada čini papir.

ImelRjesenje

 cydonia2

solana1

GOLDEN maj 2019

emma

tztk

piemonte1

Fare

autor agencija4

kapija3

grad tuzla1

vlada tk1

 

 

Volim Tuzlu na Facebooku